פיג'ו 408 החדשה מושקת בישראל עם לוגו חדש

פיגו 408 צילום רונן טופלברג
פיגו 408 צילום רונן טופלברג

קבוצת לובינסקי משיקה בישראל את פיג'ו 408 החדשה. ה-408 החדשה מחזירה את סדרה 400 המיתולוגית של פיג'ו ששורשיה נפרשים על פני כמעט 90 שנים, מאז הוצגה ה-401 בשנת 1934. ה-408 החדשה מעוצבת בסגנון פאסטבאק מודרני התורם מאוד לאווירודינמיות והשימושיות של דגם זה.

בזכות רכב בסיס גלגלים ארוך במיוחד (279 ס"מ), ל-408 יש את תא הנוסעים המרווח ביותר במשפחת דגמי פיג'ו. פיג'ו 408 החדשה תציע פתרון שימושי עבור לקוחות המחפשים רכב בקבוצות C ו-D סדאן, אך עם נוכחות ומרווח גחון של SUV. בתחילת דרכה, תוצע ה-408 החדשה בישראל כשבחזיתה מנוע ה-1.2 ליטר PureTech עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית.

לוגו פיגו החדש צילום רונן טופלברג
לוגו פיגו החדש צילום רונן טופלברג

ה-408 נושאת את לוגו פיג'ו החדש, אשר עוצב מחדש. לוגו זה עוצב על ידי מעצבי פיג'ו ולא על ידי גוף חיצוני, בצורת מגן דו-ממדי, מאזכר את הלוגו של שנות ה-60, כשראש האריה שבתוכו מציין את החוסן של המותג. העיצוב החדש בשחור ולבן.

פיג'ו 408 החדשה משנה את תפישת העיצוב שאפיינה את סדרת דגמי ה-400 של פיג'ו, על ידי כך ששוברת את מבנה הסדאן המוכר ומעדיפה תצורת פאסטבאק מודרנית, עם מרווח גחון גבוה (18.8 ס"מ). אורכה של הפיג'ו החדשה 468.5 ס"מ, רוחבה 185 ס"מ וגבהה 148.5 ס"מ.

עיצובה החיצוני כולל את החזית החדשה של פיג'ו שבה הגריל עליו מונח גם סמל פיג'ו החדש (הדגם הראשון בישראל בייצור סדרתי), בקצותיו יחידי תאורת לד' הניבים וחלקה העליון גם מכסה מנוע בעל קימורי כוח מודגשים.

פיגו 408 פנים צילום רונן טופלברג
פיגו 408 החדשה פנים צילום רונן טופלברג

במרכז הדשבורד ממוקם מסך מגע בגודל 10 אינץ' למערכת המולטימדיה ולהפעלת רוב מערכות הרכב ותחתיו, ישנם מתגי הפעלה פיזיים למערכת בקרת האקלים. מול היושבים במושב הנהג, ממוקם מסך בגודל 10 אינץ' המתפקד כלוח מחוונים ועל גבו מוצגים שלל נתוני הרכב והנהיגה בתצוגות מתחלפות בהתאם להעדפות הנוהגים. בקונסולה המרכזית מוצאים את ה-i-Toggle להעברת ההילוכים, מתג ההתנעה\כיבוי, ומתג בורר מצבי הנהיגה אשר משפיע על תגובות המנוע, תיבת ההילוכים, מידת התגבור של ההגה וכו'

הודות לבסיס גלגלים גדול של 279 ק"מ ואורך כללי של 468.5 ס"מ, פיג'ו 408 החדשה מציעה את תא הנוסעים המרווח ביותר מבין כל דגמי פיג'ו  שהוצגו עד היום. המשמעות היא כי בשורת המושבים האחורית ישנו מרחב ברכיים נדיב במיוחד והודות גם למבנה הגג הייחודי, אשר משתפל לאחור רק לאחר המושבים, גם מרחב הראש נדיב בהתאם. מושבי ה-408 עוטים עור נאפה איכותי והם חובקים בצורה מושלמת את יושביהם. כאופציה מוצעים גם מושב נהג בטכנולוגית AGR עם כוונון חשמלי מתקדם (כולל חימום למושבי הנהג והנוסע) שמעצים עוד יותר את תחושת הנוחות בנסיעות ארוכות.

תא המטען הוא גולת הכותרת של דגם זה. לתא זה נפח של 536 ליטר והודות לפתיחה המלאה של הדלת החמישית, הוא גם נגיש ביותר להטענה לכל עומקו.

רמת אבזור

פיג'ו 408 החדשה משווקת בישראל ברמת אבזור יחידה וגבוהה – ALLURE PACK ואלו עיקריה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך בגודל 10 אינץ', 4 שקעי USB, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10 אינץ', כניסה והתנעה ללא מפתח עם חיישן קרבה, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג מאחור, מושב נהג חשמלי (מחומם) כאופציה, זיגוג חלונות קדמיים כפול ושמשה קדמית אקוסטית, חישוקי 19 אינץ', תאורת אווירה פנימית LED עם 8 גוונים ועוד.

רשימת אבזור הבטיחות ארוכה בהתאם וכוללת בנוסף ל-6 כריות אוויר:

מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי

מערכת התרעת התנגשות מלפנים

התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של המראות

התרעה על תנועה חוצה מאחור

בקרת ערנות נהג

מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מוחלטת

מערכת המאפשרת שמירת מיקום בנתיב

זיהוי תמרורי מהירות ושינוי המהירות בבקרת השיוט

מערכת בלימת חירום אקטיבית בזיהוי הולכי רגל, דו-גלגלי, בזיהוי רכב נייח ובזיהוי רכב בתנועה  

מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך

יחידת הנעה

בתחילת דרכה, פיג'ו 408 החדשה תוצע בישראל כשבחזיתה מנוע בנזין 1.2 ליטר Puretech אשר מפיק 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד וכן 23.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד ומשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. גרסה זו תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 10.4 שניות, תעפיל למהירות מרבית של 210 קמ"ש ותשיג טווח צריכת דלק ממוצעת של 6.0 ל' ל-100 ק"מ לליטר בתקן WLTP.

מחיר:

פיג'ו 408 1.2 ALLURE PACK

168,990 שקלים

הטבות רכישה בעסקת מזומן, תימכר ה-408 החדשה עם הטבה לשלושה טיפולים מתנה ללא עלות.

לאתר הרכישה המקוון: לחצו כאן