פולקסוואגן נכנסת לשוק הקטנות עם UP

up2514
צילום יחסי ציבור
מחיר ה- UP בנפח מנוע 1.0 ליטר, 75 כ"ס עם תיבה ידנית יעמוד על 69,900 שקל, הגרסה האוטומטית באותו נפח והספק תעמוד על 79,900 שקלup2514
חטיבת פולקסווגן, מבית צ'מפיון מוטורס, מרחיבה את קשת דגמי פולקסווגן בישראל, ונכנסת לראשונה לסגמנט המיני עם תחילת שיווק פולקסווגן UP בישראל. המיני החדשה של היצרן הגרמני הינה מכונית חדשה מהיסוד, שתוכננה ונבנתה מלכתחילה בהתאמה מלאה לסגנון החיים העירוני של היום. ה- UP מציעה ללקוחות הפוטנציאלים רף חדש של איכות ומרחב בסגמנט המיני בישראל, עם שורה של יתרונות מול מתחרותיה. מעיצוב חיצוני רענן וסביבת פנים איכותית, דרך מנוע חזק וחסכוני ועד מרחב פנימי הטוב בקטגוריה. ה- UP תוצע בישראל עם גרסת המנוע החזקה בלבד ובתצורת 5 דלתות בלבד. המנוע בן 1.0 ליטר החדש מספק 75 כ"ס המשודכים לתיבה ידנית או חצי אוטומטית (ASG). הרכב יכלול כסטנדרט את מערכת הבלימה האוטונומית ה- City Safe Drive system – בנסיעה של עד 30 קמ"ש הרכב יבלום אוטומטית עם זיהוי מכשול בטווח של 10 מטר.

מחיר ה- UP החדשה 1.0 ליטר עם 75 כ"ס יעמוד על 69,900 שקל. מחיר הגרסה האוטומטית יעמוד על 79,900 שקל

"עם בסיס גלגלים של 2.42 מטר, ה- UP אינה רק כלי הרכב המרווח בקטגוריה, אלא מכונית בעלת יכולות ומידות מושלמות לצרכי הנהג העירוני. למיני של פולקסווגן יש עיצוב ייחודי ומרענן, איכות חומרים גבוהה תוך מחשבה על הפרטים הקטנים. מבנה הרכב, שתוכנן במיוחד לספק מקסימום מרחב והמנוע החסכוני, משתלבים עם משקלה הנמוך של המכונית, ומבטיחים זריזות וקלילות תנועה בתוך העיר. לצד זה הרכב מציע חסכון ויעילות יוצאת מן הכלל – כדוגמת צריכת הדלק העומדת על 22 ק"מ לליטר משולב. אנו מאמינים כי ה- UP מתאימה כרכב מיני לאלו המחפשים את הערך הנוסף גם בקטגוריה זו " אומר קובי בלום מנהל חטיבת פולקסווגן בישראל.

למרות שה- UP מסוגלת להשתחל בקלות לכל מקום חנייה בעיר, ניצול המרחב האופטימלי שלה מאפשר לה להציע שפע של מקום לארבעה נוסעים. ה- UP מציעה ממדים המספקים את המרחב הפנימי הטוב בקטגוריית המיני (ביחד עם אחיותיה לקונצרן). מבסיס גלגלים הארוך ביותר עם 242 ס"מ (כ- 3.5 ס"מ יותר מהשנייה בדירוג), דרך רוחבה העומד על 1.64 מטר ועד תא מטען שמציע נפח של 251 ליטר, שבדומה לאחיותיה לקונצרן, הינו תא המטען הגדול בקטגוריה.

כבר מהמבט הראשון ניתן לזהות שה- UP נותנת יותר תחושה של מכונית ממתחרותיה לקטגוריה. חזית ה- UP מציעה מראה צעיר אך מכובד. מכסה המנוע המקומר קלות גולש כמעט ישירות לפגוש, כשבשני צדדיו מגיעות יחידות תאורה זוויתיות במקצת. הפגוש עצמו מופרד על ידי מסגרת רשת מתכת לכול אורכו ורוחבו מה שמעניק לרכב מראה תוסס ומיוחד. הרכב בתצורת חמש הדלתות מסתיים בחלון אחורי טרפזי המגיע עם דלת זכוכית אחורית מעוצבת בצבע שחור לתא המטען. אלו מעניקים ל- UP גם מעין מראה רטרו – חדשני המושלם ביחד עם החישוקים הייחודים בצבע לבן. נפח תא המטען של ה- UP עומד על 251 ליטר והינו שימושי להפליא, גם בזכות עומקו וגם בזכות האפשרות לקיפול המושבים האחוריים. ה- UP מציעה כסטנדרט משטח העמסה מודולרי בתא המטען המתכוונן לשני גבהים וניתן להסרה בקלות. מה שמאפשר להגדיל משמעותית (951 ליטר) את יכולת נשיאת המטען של הרכב.

עיצוב הפנים של פולקסווגן UP מציעה סביבת פנים מכובדת יותר מהמצוי בקטגוריה. בזכות בסיס הגלגלים של 242 ס"מ ותכנון חכם של עובי הכיסאות ומיקומם מעל בתי הגלגלים, ה- UP מספקת תא נוסעים שימושי לארבעה נוסעים מבוגרים. שילוב של צבעוניות ושימושיות המבוססת על קווים ברורים ונקיים, ביחד עם שימוש בחומרים איכותיים מקנה ל- UP ערך מוסף בקטגוריה האפרורית. המושבים החדשים, בדומה למושבי ספורט, מציעים תמיכה טובה לגוף, זאת הודות למשענות הראש המשולבות. האבזור בפולקסווגן UP כולל בן היתר חלונות קדמיים חשמליים, נעילה מרכזית עם שלט מפתח קפיצי הכוללת פתיחת תא מטען, מושב נהג מתכוונן לגובה, תא אחסון ייעודי למשקפיים, ווי תלייה בתא המטען, הגה כוח שלוש צלעות מתכוונן אלקטרו מכני, מערכת שמע המגיעה עם רדיו דיסק מקורי כוללת נגן CD, תמיכה בקבצי MP3 ושני רמקולים.
מתחת למכסה תא המנוע הקצר של פולקסווגן UP נמצא דור חדש לחלוטין של מנועים. מנוע שלושת הצילינדרים הקומפקטי בנפח ליטר אחד מציע לצד משקל קל מאוד, גם פעולה חלקה בהשוואה לקטגוריה. ה- UP תשווק בישראל עם גרסת מנוע אחת הכוללת מנוע 1.0 ליטר עם הספק של 75 כ"ס. המיני של פולקסווגן מבטיחה זריזות קלת רגליים ודינמיקה כובשת, בעיקר אך לא רק בתנועה עירונית. מנוע פולקסווגן UP מציע 75 כ"ס המושגים ב-6,200 סל"ד, עם מומנט של 9.6 קג"מ, המתקבל בין 3,000- 4,300 סל"ד, ומהירות מרבית של 171 קמ"ש בהתאמה. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים ידנית או חצי אוטומטית (רובוטית ASG). צריכת הדלק של ה- UP בגרסה האוטומטית הינה מהטובות בקטגוריה, עם רק 4.5 ליטר ל- 100 ק"מ (4.7 ליטר ל- 100 ק"מ בגרסה הידנית). עם מיכל דלק של 35 ליטר, המיני של פולקסווגן מציעה טווח נסיעה נדיב.

ה- UP החדשה, הוכיחה את עצמה במבחני הריסוק של ה- NCAP וזכתה בציון המקסימלי של 5 כוכבי ריסוק. היא מציעה כסטנדרט, בכל הגרסאות, חבילת בטיחות מלאה, כשהיא הראשונה בקטגוריית המיני המציעה מערכת המסייעת במניעת תאונות דרכים עירוניות באמצעות בלימה אוטונומית. המרכב של ה- UP מיוצר בעיקר מפלדה בעלת חוזק גבוה, כשבמקומות מסוימים מפלדה מוקשה בתהליך ייעודי. הודות לקשיחות זאת, הרכב מעניק תחושה של איכות גבוהה ובטיחות פסיבית מעולה. חבילת הבטיחות של ה- UP כוללת 4 כריות אוויר, כאשר 2 הכריות הצדיות מסוג Thorax מעניקות הגנה משופרת. לאלו אפשר להוסיף את מערכת בקרת היציבות ESP, מערכת ה-ABS , Hill Hold למניעת הדרדרות הרכב ומערכות בטיחות נוספות (EBA,BAS,TCS ועוד).

מערכת הבטיחות העירונית המוצעת כסטנדרט ב- UP– City Safe Drive system הינה יתרון בסגמנט המיני. במקרה של סכנה המערכת מזהירה את הנהג, ואפילו בולמת באופן אוטומטי (במהירות עירונית של עד 30 קמ"ש). חיישן לייזר מזהה מכוניות הנמצאות מלפנים, בין אם הן נוסעות או חונות. במקרה שקיימת סכנת התנגשות במהירות של מתחת ל- 30 קמ"ש, ובמידה והנהג אינו מגיב, המיני של פולקסווגן תבלום באופן עצמאי. במקרים רבים די בכך כדי למנוע לחלוטין תאונה. מערכת זו מותאמת אף בזיהוי של הולכי רגל.