וולוו יוצאת בקמפיין נרחב לדגמי הדור החדש

volvo14514
וולבו צילום יחסי ציבור
הקמפיין, המוערך בכ-3 מיליון שקל יעלה בטלוויזיה, פרינט, דיגיטל ושלטי חוצותvolvo14514
 
מאיר חברה למכוניות, יבואנית וולוו בישראל, יוצאת בקמפיין נרחב בעלות המוערכת בכ-3 מיליון שקל לדגמי הדור החדש של וולוו שנחשפו בישראל במרץ האחרון.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, יעלה החל מהשבוע בטלוויזיה, פרינט, דיגיטל ושלטי חוצות תחת הסלוגן "תחשבו מחדש על וולוו".

הקמפיין עולה לאחר שליש מוצלח במכירות של וולוו בישראל, עם עלייה של כ-46 אחוז בשליש הראשון של 2014 לעומת השליש המקביל אשתקד.

עוזי גונן, מנהל השיווק של חטיבת הפרטיות בחברת מאיר, יבואנית וולוו בישראל: "וולוו עוברת מהפכה משמעותית בשנים האחרונות ודגמי הדור החדש והאטרקטיביים אותם אנו משיקים בקמפיין זה הם נדבך משמעותי שייתן תנופה נוספת למותג בשוק היוקרה בישראל"