מתיחת פנים לאאוטלנדר של מיצובישי

out2514
מתיחת פנים למיצובישי אאוטלנדר צילום יחסי ציבור
מאז תחילת שיווק האאוטלנדר בשנה שעברה נמכרו למעלה מ – 4200 רכבים והדגם מוביל את קטגוריית ה-SUV בישראלout2514

כלמוביל יבואנית מיצובישי בישראל החלה לשווק את מתיחת הפנים ל-אאוטלנדר החדש. עד היום, ולאחר מעט יותר משנה מיום שיווקו, נמכרו למעלה מ 4200 רכבים.

הגרסה החדשה של ה- אאוטלנדר מציגה שדרוג בעיצוב החיצוני של הרכב תוך שמירה על קונספט העיצוב הנוכחי.

 

העדכון של האאוטלנדר כולל בין היתר שדרוג בעיצוב פנסי הערפל, שינויי בעיצוב הגריל הקדמי ומסילות הגג, עיצוב חדש למגלש האחורי/קדמי, ושינוי עיצובי למושבים.

פירוט שינויי העיצוב בדגמים השונים

 

דגם ה- Instyle, במחיר של 169,900 שקל כולל גריל כרום קדמי, פנסי ערפל קדמיים, מסילות גג כסופות ומושבי בד עם תפרים.

דגם ה- Supreme ה4X4 במחיר של 189,900 שקל כוללים את כל השינויים בדגם ה Instyle ובנוסף גם שינוי עיצובי במגלש האחורי/קדמי.

דגמי ה 4X4Elite וה- Limitedבמחירים של 204 -224 אלף שקל יגיעו לישראל יכללו את כל שינוי דגם ה Supreme ובנוסף שינוי עיצוב בפנסים האחוריים, שינויים בג'אנטים ובקשת הגלגל.

כל הדגמים כוללים גם מערכת מולטימדיה הכוללת מסך מגע צבעוני 7 אינץ', מערכת ניווט – I Go, דיבורית בלוטוס ומצלמת נסיעה לאחור.