אורי להב ,מנכ"ל קבוצת סמל"ת מסר : "במבט אל העתיד הקרוב ובהתייחס לדגמים החדשים של אלפא רומיאו שיושקו בשנים הקרובות, שנת 2014 היא שנה משמעותית עבור אלפא רומיאו בישראל. אנחנו שמחים להשיק את מכונית הדגל של המותג בעולם ה4c , שמהווה את יריית הפתיחה לקראת בואם של שלל הדגמים החדשים, שירחיבו את מגוון הדגמים של אלפא רומיאו ויאפשרו לנו לפנות לקהלים חדשים ולאפשר להם לחוות את המותג יוצא הדופן הזה".

טכנולוגיות חדשניות
הטכנולוגיות כוללות שלדה חדשה לחלוטין בעלת מבנה משולב שנבנה בהתאם לטכנולוגיות אווירונאוטית ועשויה מקרבון פייבר.המכונית בעלת משקל נמוך במיוחד, שעומד על פחות מ 900 ק"ג, מונעת על ידי 240 כוחות סוס , ובכך מייצרת יחס הספק משקל של פחות מ-4 ק"ג לכל כוח סוס, מה שמבטיח עוצמה וביצועים חסרי תקדים.

ביצועים ספורטייבים גבוהים 
ל-c4 תאי גוף ייחודיים, העשויים מסיבי פחמן חשופים, מושבי המרוצים SABELT ששוקלים 21.4 ק"ג המבטיחים נוחות, אך לא פחות חשוב מכך, יציבות נכונה ומתאימה לנהיגה ספורטיבית. המושבים משלבים מבנה מרוכב ומחוזק, עם ריפוד קל במיוחד שעשוי מעור או עור משולב אלקנטרה.
כל אלמנט בc-4 מבטא את רוח המרוצים של אלפא רומיאו. החל מגלגל ההגה מיושר בחלקו התחתון, המבטיח תחושת היגוי טהורה ונדירה ועד ללוח המחוונים, המורכב מכיסוי שנוצר בהזרקה חמה. כל האלמנטים בלוח הבקרה מותאמים לשליטה מלאה של הנהג במכונית.alfa2514b

נתונים עקריים
2 דלתות ,מרכב קופה, מנוע מרכזי , הנעה אחורית ,תיבת הילוכים: אוטומטית רובוטית כפולת מצמד TCT 6 יחסי העברה קדמיים,משקל עצמי :895 ק"ג, מהירות מקסימאלית 258, תאוצה 0-100 קמש 4.5 שניות, כוח האטה מקסימאלי 1.25 G, כוח האצה מקסימאלי 1.1 G ובעלת הספקים של 240 כ"ס ל-6000 סל"ד, מומנט 35.7 בטווח של 2200-4250 סל"ד.

עיצוב המכונית
העיצוב כולל שילדת קרבון, מבנה אחורי מחוזק ,מוטות ייצוב מעובים, חומרי מרכב קלים ומחוזקים, כלוב קריסה מחוזק, חומרי מעטפת מרכב ייחודים בצפיפות נמוכה למשקל נמוך, חוזק מבני ועיצוב ייחודי,מנוע -c4 עשוי כולו אלומניום והוא כולל TURBO ומערכת הזרקה ישירה ,תיבת הילוכים TCT המתקדמת בעולם ,תיבת הילוכים אוטומטית רובוטית כפולת מצמד, 6 הילוכים.
בקרת שיגור, שילוב מערכת DNA ,משקל נמוך לצד העברות הילוכים מהירות ,שליטה מגלגל ההגה והעדר מצב P לחיסכון במשקל.
דיפרציאל אלקטורני ALFA Q2 : מערכת אלקטרונית השולטת על פעולות הדיפרנציאל ופועלת בשילוב מערכת הבלימה, המאפשרת העברת מומנט אופטימלית ומספקת מקסימום אחיזה.

מתלים ובלמים
קדמיים עצמות עצה כפולות – תצורת המתלים הטובה ביותר לרכבי ספורט
אחוריים מק'פרסון
בלמים קדמיים – דיסק מאוורר 28X305 BREMBO ליכולת בלימה קצרה במיוחד
בלמים אחוריים – דיסק מאורר 292x28
צמיגים קדמיים 205/ 40 R 18
צמיגים אחוריים 235/35 R19
צמיגי פירלי P ZERO
הגה- מנגנון מכני,ללא תגבור כוח –מנגון מכני למקסימום הנאה לצד הורדת משקל

איבזור הרכב 
תאורה ראשית בטכנולוגיית -BI-LED ,חישוקי אלומניום מערכת בקרת שיוט, מושבים ספורטיביים (עור אדום, עור שחור, עור שחור משולב אלקנטרה), גלגל הגה מצופה עור, מערכת שמע מתקדמת הכוללת חיבור אינטרנטי, דיבורית B.T, כניסות USB/SD CARD , מערכת רמקולים משודרגת ALFA HI-FI Sound System, לוח מחוונים דיגיטאלי TFT בעל תצוגות מידע משתנות (בהתאם למערכת ALFA DNA) הכוללות בין השאר תצוגת כוחות G, גדישת טורבו, טמפרטורת שמן ,חיישני לחץ אוויר בצמיגים ועוד.

את הרכב ניתן להזמין בצבעים: לבן פנינה , אדום קומפטציונה ,אפור , שחור אלגנטי , לבן ואדום קופידון.

מערכת DNA מתקדמת הכוללת ארבעה מצבים שונים

מצב RACE מתאים לרמת הביצועים הקיצונית ביותר. בכדי להפעילו יש להעביר את בורר המצבים למצב Dynamic ולהחזיק את הידית למספר שניות. מצב ALFA RACE מציב את הנהג בשליטה מוחלטת על המכונית תחת תנאי מרוץ. התערבות של המערכות האלקטרוניות יורדות למינימום. במצב ALFA RACE בקרת היציבות מנוטרלת (מופעלת רק כדי למנוע אובדן שליטה בבלימות חזקות בלבד) מערכת בקרת המשיכה ASR גם היא מנוטרלת ומאפשרת לך לשלוט על כוח המשיכה בעזרת דוושת האצה בלבד. מערכת Q2 פועלת לטובת מקסימום העברת כוח בפניות. תיבת ההילוכים ALFA TCT עוברת למצב ידני בלבד. בקרת השיגור עובדת במצב ALFA RACE בלבד
 
מצב Dynamic מגדירה את המכונית להציע ביצועי נהיגה מעולים. פרמטרי השליטה במנוע מותאמים להגיב מידית להאצה ותיבת ההילוכים ALFA TCT בוחרת בתכנית פעולה מהירה כדי לקצר את זמן תגובת ההילוכים בעד 25%. מערכת הESC- מאפשרת זווית מסוימת של היסחפות ומופעלת רק אם מיקום ההגה וזוויות ההיסחפות עלולות לסכן את המכונית.
 
מצב Natural מיועד לשימוש יומיומי. נתוני השליטה במנוע מותאמים לרמת נוחות מקסימאלית ולנהיגה חלקה. במצב ידני, תיבת ההילוכים ALFA TCT מפצה על אובדן ריכוז של הנהג. הפונקציה Auto-Up מעבירה להילוך הבא כאשר מהירות המנוע מגיעה לגבול המותר, בעוד שהפונקציה Auto-Down מעבירה להילוך הקודם כאשר מהירות המנוע יורדת מתחת ל-1000 סל"ד. לבסוף, מערכת ההיגוי הדיפרנציאלי Q2 פועלת במתכונת נמוכה ומופעלת רק אם אחד הגלגלים האחוריים מאבד אחיזה בצורה משמעותית.

מצב All weather - מצב זה מספק ביטחון מקסימאלי תחת תנאי מזג אוויר עוינים. במצב All weather המכונית מגיבה להוראות האצה בזהירות רבה. מערכת בקרת האחיזה ASR בוחרת בשיטת שליטה מיוחדת במנוע ובבלמים, ובמקרה של אובדן שליטה, מתאימה את כוח המנוע למהירות הכביש ומונעת החלקה שעלולה להיות קשה לשליטה.
 
נבנה על ידי Interserve, אחסון אתרים jetserver